Hur kommer du till kampanjhemsidan?
-
Leta upp kampanjhemsidans adress, som är skriven enligt formatet customer.se/kampanjensnamn, i ditt värdebevis.
-
Skriv in adressen inkl. inledande ”https://” i webbläsarens adressfält, se nedan.
-
Klicka på enter för att öppna sidan. Om du inte kommer fram till sidan, kontrollera stavningen.
Snabblänkar till kampanjsidor
Viktigt att tänka på!
Läs igenom instruktionerna noggrant på ditt fysiska- eller digitala värdebevis. Var uppmärksam på den angivna kampanjsidan som ditt erbjudande gäller för. Om du har en QR-kod på ditt värdebevis kan du scanna den för att direkt komma till rätt kampanjsida.
Kampanjsidor | Hotell
https://www.customer.se/avkoppling
https://www.customer.se/hotellovernattning
https://www.customer.se/flerhotell
https://www.customer.se/stadshotell
https://www.customer.se/vip-avkoppling
MåBra | Salonger & Kliniker
Kommer du fortfarande inte fram rätt eller har du övriga frågor?
Kontakta vår kundservice på telefon 08-5016 5016 eller e-post kundservice@customer.se, alternativt fyll i och skicka in formuläret så återkommer vi till dig så snart vi kan. Skriv med vad för typ av värdebevis du har för snabbare behandling.
Vi paketerar alla våra värdebevis med cirka 12 månaders giltighetstid och har tyvärr ingen möjlighet att förlänga den.
Mitt värdebevis har gått ut, kan ni förlänga det?
Herrgårdarna ligger i vackra herrgårdsmiljöer med utsökta kök runt om i Sverige. Du som kund förbinder dig att äta frukost och middag på hotellet för att få ta del av en kostnadsfri övernattning i ett dubbelrum.
Varför måste jag betala för middagspaketet?
Oftast är det en enkel felstavning men scrolla upp på sidan igen och klicka på den länk som är beskriven i ditt värdebevis.
Jag kommer inte in på kampanjsidan, vad gör jag?
Vad roligt! Det första du behöver göra är att lösa in din kod hos det presentkortsbolag som du fått din gåva ifrån. Därigenom kan du beställa en hotellövernattning. När beställningen är genomförd så skickas den till oss, och därefter till dig, vilket gör att det kan dröja lite längre. Supékort och Joyful Giftcard skickar själva ut sina värdebevis direkt till dig.
Jag har fått ett presentkort från min arbetsgivare och vill använda det på en hotellövernattning, hur gör jag?
Det går bra att ge bort värdebeviset om du inte själv har möjlighet att nyttja det. Du behöver inte informera oss om vem som har tagit över det. Däremot får värdebeviset inte säljas, vilket framgår under fullständiga villkor.
Jag har inte möjlighet att nyttja mitt värdebevis, kan jag ge bort - eller sälja det?
Om du har värdebeviset med kod ”Avkoppling” så kan du fråga hotellet som du önskar att bo på om det är okej att bo efter sista boende datumet. Var tydlig vid bokning att värdebeviset kommer att ha passerat sista boende datum eftersom värdebeviset ska lämnas över som betalning för hotellövernattningen. Om inte, så kan hotellet debitera vistelsen till ordinarie pris.
Kan jag boka en hotellvistelse efter sista boende datum?
Då alla hotell har olika villkor ställs speciella önskemål som t ex allergier, extrasäng, ta med sig hunden & uppgradering av rum direkt till ditt valda hotell.
Jag har ett speciellt önskemål till hotellet, vart vänder jag mig?
Vad tråkigt! Det du kan göra är att ta en direktkontakt med företaget som du fick värdebeviset ifrån, för att se om de kan byta ut det. Våra värdebevis har vanligtvis en giltighetstid på cirka 12 månader.
Jag har fått ett värdebevis med kort boende datum. Vad gör jag?
Klicka på länken för mer information > customer.se/mabra < och följ stegen för att boka din behandling.
Jag har fått ett värdebevis på en MåBra-behandling. Vilka salonger ingår i mitt erbjudande?
Vad tokigt! Det du kan göra för att hjälpa oss undgå att det inte händer igen, är att skriva en liten notering på kupongen du skickar in, hur många datumrader som du lagt i kuvertet. Men, vi ska såklart se till att du får de kupongerna som du saknar. Ring oss på 08- 5016 5016 så hanterar vi ditt ärende över telefon.
Jag har fått för få/ för några kuponger från Aftonbladet, vad gör jag?
Du når oss antingen via mejl kundservice@customer.se eller via telefon, vardagar mellan 9 – 12
på 08 – 5016 5016. För ytterligare kontaktuppgifter: > customer.se/kontakt <
Hur kommer jag enklast i kontakt med kundservice?
FAQ
Alla svar du behöver
QR-kod till kampanjsida
-
Öppna kameran på din mobiltelefon eller platta. Skanna av QR-koden på ditt värdebevis. Koden hittar du på baksidan av värdebeviset.
-
Håll enheten så att QR-koden visas i kameran. Enheten identifierar QR-koden och visar en notis i rutan.
-
Tryck på notisen för att öppna länken som är kopplad till QR-koden. Då hamnar du in på kampanjsidan för ditt erbjudande. Följ angivna instruktioner för att boka din ditt erbjudande.
Bilden är bara för illustration och är inte en aktiv QR-kod.