top of page

customer.

Vill du komma i kontakt med oss?
Hör av dig!

Om oss | Customer.se 

Customer Nordic grundades 2004 i Stockholm med syfte att erbjuda ett mervärde som ett alternativ till prisrabatt. Grundaren, Fredrik Ahnmark, ansåg att det inte var meningsfullt för varumärken att spendera stora summor på reklam och produktutveckling för att sedan urholka det genom rabatter. Därför utvecklade han idén att hjälpa företag att undvika rabattering och istället erbjuda generösa belöningar som matchar deras kunders intressen.

Våra kunder vänder sig till oss för att skapa mervärde kring sina produkter och tjänster, snarare än att erbjuda rabatter och priskampanjer som sällan ger lika hållbar tillväxt och lönsamhet i längden. Vi har över 18 års erfarenhet och arbetar med kampanjer som riktar sig mot nykundserbjudanden, lojalitetserbjudanden och riktade kampanjer som driver beteenden eller mervärden i en kundklubb. Vi använder våra kunskaper om vad som skapar engagemang hos konsumenterna för att hjälpa våra kunder att öka försäljningen, genomföra högt värderade kampanjer och förbättra marginalerna.

Vårt mål är att vara bäst i Sverige på försäljningskampanjer och lojalitetspremier, för att hjälpa fler företag att leverera högt värde till sina kunder. Vi har en helhetslösning för kunder som vill hålla sig relevanta och öka sin försäljning samtidigt som de skapar ett starkt engagemang hos sina kunder. Besök vår hemsida och se vår video för mer information.

Du kan också skicka ett mejl i formuläret så kontaktar vi dig!

Customer i siffror 

Genomförda kampanjer

+1500

Övernattningspartners

+150

Salonger & restauranger

+200

MåBra

En kampanj för hela året!

En kostnadsfri må bra-behandling på någon av alla de salongerna som vi samarbetar med runt om i Sverige. Typ av behandling varierar mellan de olika salongerna men de vanligaste är massage, ansiktsbehandling och klippning.

kunderbjudande-lojalitet-customer.se
upplevelsepremier-lojalitet-customer

Nöjeshäftet

Maximerade erbjudanden!

Vill du kunna erbjuda dina kunder tindrande ögon, pirr i magen och bubblande skratt? Bra, för vi har nämligen jobbat stenhårt för att ta fram en kampanjpremie som gör just detta. Häftet är laddat med massor av entréerbjudanden till olika besöksattraktioner i hela landet (och Legoland i Danmark). Det är en perfekt premie i kampanjer för dig med barnfamiljen som målgrupp, där du ger dina kunder förmånliga erbjudanden på allt från häftiga science centers till djurparker och lekland.

Hotellövernattning för två

Ge dina kunder en extra paus i vardagen med en hotellövernattning för två! Välj mellan en cityupplevelse på något av våra stadshotell, en herrgårdsdröm på ett herrgårdshotell, eller en SPA-upplevelse - extremt lyxigt. Våra hotellpremier är en av de mest populära produkterna eftersom den tilltalar en stor målgrupp. Så, för dig som vill driva en större kampanj med ett högt värde är denna premie perfekt! 

mervärden-lojalitet-customer
bottom of page