top of page

customer.

Skribentens bildCustomer Nordic AB

Produkter | Hotell

Uppdaterat: 29 aug. 2023


Customer Nordic samarbetar med olika hotell- och hotellkedjor. Hotellövernattning som premie är en väldigt eftertraktad produkt och passar i princip alla företag som riktar sig till konsumenter. Det finns olika lösningar för respektive hotellövernattning. Det innebär att villkoren för respektive paket kan se annorlunda ut. Nedan listar vi några av våra hotellösningar som vi, tillsammans med våra samarbetsparters kan erbjuda våra kunder att använda sig utav i kampanjer.


Hotellövernattning i lantlig miljö | Middagspaket

Kostnadsfri övernattning på hotell för två personer i dubbelrum. Konsumenten betalar endast för middagspaketet där självklart frukost ingår. En variation av genuina herrgårdshotell och hotell i vackra landskapsmiljöer med utsökta kök runt om i Sverige. Premien är giltig i ca 12 månader från kampanjstart. Fri hotellövernattning

Kostnadsfri övernattning på ett herrgårdshotell inklusive frukost för två personer i dubbelrum. Konsumenten har möjlighet att välja herrgårdshotell som är belägna i vackra landskapsmiljöer med utsökta kök runt om i Sverige. Premien är giltig cirka 12 månader från kampanjstart.


Fri hotellövernattning - Välj bland fler hotell

Konsumenten får en kostnadsfri hotellövernattning för två i ett dubbelrum på ett cityhotell eller herrgårdshotell inklusive frukost. Konsumenten väljer själv bland de deltagande Scandic, Quality Hotels, Comfort Hotels och fristående herrgårdar som ligger i natursköna miljöer. Premien är giltig i ca 12 månader från kampanjstart.


Fri hotellövernattning - Cityhotell Konsumenten får en kostnadsfri hotellövernattning för två i ett dubbelrum inklusive frukost på ett cityhotell. Konsumenten väljer själv bland de deltagande Scandic, Quality Hotels och Comfort Hotel. Premien är giltig i ca 12 månader från kampanjstart. Hotellövernattning i lantlig miljö - VIP

En härlig övernattning med middag och frukost. En kostnadsfri övernattning på hotell för två personer i dubbelrum inklusive middag och frukost. Premien är giltig i ca 12 månader från kampanjstart.

Varför säljpremier.. Jo, för att

Vi minns känslomässiga händelser bäst! När känslor är inblandade har vi människor lättare att relatera till och minnas ett varumärke eller en produkt. Vårt erbjudande hjälper ert varumärke att utvecklas till minnen och långsiktiga relationer. Ökad försäljning, högt värderade kampanjer och förbättrad marginal. Den emotionella påverkan står högt i kurs för konsumenten, kort och gott;

Dina kunder handlar för att de känner för det - få dem att känna något!


Hör av er till oss redan idag så kan vi tillsammans se på en lösning som passar just er!



Tre symboler på sociala medier
Sociala medier


23 680 visningar6 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla

6 Comments


birgittawahlstrom
May 03, 2023

Finns hotell i Trollhättan?

Like
fridaklangeryd
May 10, 2023
Replying to

Hej, Tack för din fråga :) Det enklaste är att kika på den uppgivna kampanjsida som du har i ditt värdebevis. Om du fortfarande inte hittar svaret på din fråga är du varmt välkommen att kontakta oss, antingen via mejl: kundservice@customer.se eller via telefon: 08 - 5016 5016 Allt gott, /Frida

Like

aili.ehovuo
Mar 02, 2023

Vilka hotell i Sverige gäller Värdebevis??

Like
fridaklangeryd
May 10, 2023
Replying to

Hej, Tack för din fråga :) Det enklaste är att kika på den uppgivna kampanjsida som du har i ditt värdebevis. Om du fortfarande inte hittar svaret på din fråga är du varmt välkommen att kontakta oss, antingen via mejl: kundservice@customer.se eller via telefon: 08 - 5016 5016 Allt gott, /Frida

Like

gittis60
Oct 19, 2022

Hej, finns det något hotell nära Ullared?

Like
fridaklangeryd
Oct 31, 2022
Replying to

Hej, Tack för din fråga :) Det enklaste är att kika på den uppgivna kampanjsida som du har i ditt värdebevis. Om du fortfarande inte hittar svaret på din fråga är du varmt välkommen att kontakta oss, antingen via mejl: kundservice@customer.se eller via telefon: 08 - 5016 5016 Allt gott, /Frida

Like
bottom of page