Tidigare kampanjer
Över 18 års erfarenhet av skräddarsydda kundupplevelser.
Rikstäckande.
Customer Nordic har samarbeten över hela Sverige. Tack vare våra partners. Det är våra partners som bidrar med upplevelsepremier till våra kunders kunder.
Vi är där för dig.
Våra kunder och våra kunders kunder blir bemötta av verkliga människor. Vad menar vi med det? Jo, att vår kundservice besår av människor och inte robotar. Vilket vi anser är unikt!
Alltid hög standard.
Våra partners är noga utvalda utifrån miljökriterier, kvalité och kundnöjdhet. Det är viktigt för oss att våra partners lever upp till dessa kriterier för att kunna säkerställa att konsumenterna får en bra upplevelse.
Erfarenhet.
Vi har gjort tusentals kampanjer och sitter därför på en unik och bred kompetens om hur man skapar en framgångsrik kampanj som faktiskt funkar! Vi delar mer än gärna med oss av den erfarenheten, allt för att få fortsätta leverera kampanjer i tiotals år framöver.
Erfarenhet ger både trygghet & färdighet
Customer grundades för 18 år sedan med en vision om att skapa lönsamma och framgångsrika kampanjer för såväl våra partners som kunder. Vi hjälper våra kunder distribuera mervärden till deras kunder. Det har vi idag gjort tusentals gånger och sitter därför på en unik och bred kompetens om hur man skapar en kampanj som faktiskt funkar! Vi delar mer än gärna med oss av den erfarenheten, allt för att få fortsätta leverera kampanjer i tiotals år framöver. Några av våra kunder: Aftonbladet, Bonnier Business Media, InkClub, K-Rauta Några av de partners vi samarbetar med: Nordic Choice, Scandic Hotels, Svenska Kulturpärloroch OKQ8.
Det sitter i detaljerna.
De flesta framgångsrika företag har tydliga mål, strategier, planer och idéer för hur de vill nå ut till kund på ett bättre sätt. Vi på Customer är bra på idéer! När ni inleder ett samarbete med oss går vi noggrant igenom målsättningarna med kampanjen. Det viktigaste är att ta fram en premie som passar just er målgrupp och era verksamhetsmål.
Vi finns med er hela vägen från idé till genomförande och har en rådgivande roll genom hela processen.
Vad gjorde Aftonbladet för att öka försäljningen av papperstidningen? Kunder som köpte 10 st tidningar fick en hotellövernattning för två personer. Läs mer
K-Rauta skapade en kampanj till sina medlemmar i sin kundklubb (Sisu-klubben). Kampanjens mål var att öka snittköpet / kund. Ta reda på hur de gjorde det! Läs mer
Synsam skapade en kampanj inför sin nyöppning i Gävle. Kampanjens mål var att driva trafik till butiken.
Ta reda på hur de gjorde! Läs mer